söndag 28 mars 2010

Återupplivning

Härmed återupplivar jag min blogg som har haft lite vintervila, precis som jag ;) För er som jag inte har träffat i stallet så har jag haft en down-period på hästeriet, jag har inte varit så motiverad och inte tyckt att det varit så roligt, jag har jobbat mycket och inte orkat. Men nu är det andra bullar! Fortfarande ganska mycket jobb (roligt!) men nu är det ridning och tävling och allt är som vanligt.

Tävlingsterminen startar om en vecka, LB:2 på Vällingby. Jag har startnummer 37 för den som vill titta, kommer nog inte att starta förrän 17.00 någongång.. Skönt att kunna fixa Eden på morgonen, inte behöva stressa och så! Och så behöver jag tid för jag ska ha Ciccis släp, som hon själv ska använda på morgonen. Och sen vet jag inte riktigt vad jag ska ha för bil, förhoppningsvis A-K och Connys.
jj

Iiiih, nu är jag tävlingssugen! Och jag vill vinna!

1 kommentar: