tisdag 30 mars 2010

Stallet hela dagen

Idag har det varit en riktig myspys-dag! Vid kvart över elva åkte jag till stallet, hämtade Sandra och sen åkte vi och lunchade. Efter det så har jag kollat på Lena och Lisa som tränat för Lars Andersson, och pysslat lite med Eden. När Sandra ridit och longerat klart åkte vi till Horze och köpte nya sporrar, mina har ju försvunnit under vintern när jag ridit utan. Och nu på kvällen var jag och pappa och fodrade och nattade hästarna, mysigt värre!

Nu känns det att det är på riktigt som vi ska få ett nytt stall! Innergården är helt tom, bodarna står på lilla pakeringen vid cafeteriaboden och uteboxarna är uppbyggda på ridbanan. Nästa vecka börjar de att riva stallet, häftigt!




Dagen till ära bjuds det på en gullig bild på Eden från sommarbetet 2008!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar