söndag 4 april 2010

Himmel och helvete

Idag har jag och Eden tävlat på Vällingby, jag måste säga att jag är nöjd med dagen. Eden kändes ganska fin, men det märktes att det var några månader sen vi tävlade sist, han var lite spänd och sprinig.. Ritten gick bra, hade en miss i ena galoppökningen där han bytte och var (som vanligt) spänd i halsen i halterna. Men jag är nöjd, jag kände att jag gjorde mitt bästa och jag fokuserade på det jag/vi brukar ha problem med. Och resultatet blev bättre än förväntat, fick 68 % och vann. Så det var kul.

Kvällen har varit jobbig, många tårar och mycket tankar. Jag vet att det är rätt men ändå gör det så jävla ont så jag vet inte var jag ska ta vägen. Imorgon ska jag i alla fall träffa Lisa och ta en promenad, det känns skönt. Alla ni andra; ni är fantastiska. Jag kommer kanske att verka sur och grinig, men det är inte personligt utan jag är bara så ledsen och tycker att livet är allmänt piss just nu.

Och ett supertack ska Ronja och Klara ha, ni vet att utan er hade jag aldrig klarat mig. Och ett förlåt ska ni också ha, ni var fantastiska idag och jag var inte alls mitt vanliga jag. Men det beror inte på er, utan på att jag har det jobbigt just nu. Ett stort tack till alla er som bara finns där. Ett speciellt tack till Sandra, för att du står ut med mina tårar och mina telefonsamtal och mitt ältande.

2 kommentarer:

  1. Du får ringa när du vill!! Älskar dig <3

    SvaraRadera
  2. Inte ska du säga förlåt! Jag finns här om du vill prata eller något... Och gud vad duktig du var igår!!! Som vanligt. <3

    SvaraRadera