måndag 19 april 2010

Update

Nu har jag varit dålig på att uppdatera. Igen.

Vad har hänt sen sist?

Ridningen går bra, vilket är roligt. Idag kunde jag tyvärr inte rida för jag är genomförkyld och vill inte behöva vara hemma från jobbet den här veckan också. Eden är världens finaste och jag har ständigt dåligt samvete för att jag inte har lust, inte orkar och inte hinner vara i stallet mer än vad jag är.

Jobbet går också bra, jag trivs och tycker att det är kul med andra arbetsuppgifter och mer ansvar. Mina chefer är nöjda med mig också, så jag ska gå upp i arbetstid. KUL! Det ända jag är lite missnöjd med just nu är att vi jobbar till 00.00 på Valborgsmässoafton, vilket betyder att det blir inget Valborgsfirande för mig i år, utan det blir typ fylletaxi..

Mina tjejkompisar är fantastiska, de står ut med mig i alla lägen. Just nu mår jag bra. Till och med bättre än bra. Det är härligt. Det känns att det var rätt beslut och det är klart att det var jobbigt, men nu mår jag bättre än vad jag har gjort på månader.

Och sen har jag köpt två sjukt fina jackor. Den som säger att lycka inte kan köpas för pengar vet inte var man shoppar ;) HAHAHA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar