lördag 24 april 2010

Ut och in, av och på

Det var jävligt intressant att vakna idag. Kollar runt omkring mig, jag har typ flyttat tvn när jag kom hem igår. Det är grejer över heeeela golvet, jag har på något vänster lyckats få av mig mina kläder OCH smycken när jag kom hem igår. Jag har ställt fram en hink vid sängen och ett glas vatten. Och jag kommer typ inte ihåg hur något av det hände. Det var ännu mer intressant att kolla min samtalslista, fint att jag har terrat massa personer och skickat ännu fler sms.

Idag blir det i alla fall lugnare, börjar jobba kvart i åtta imorgon. Men ut ska vi! Wiiiiie!

2 kommentarer:

  1. Hej snygging :)

    Jag har ett par bilder på dig och Eden från vällingby med i mitt senaste videoinlägg på min sida. tror din första bild ligger rund 01:17 in i filmen. Kolla in min blogg, bara att klicka ja på den första rutgrejjen så spelar den direkt på sidan :) Kramar till dig och Eden

    SvaraRadera
  2. Glömde ju att ge dig adressen till bloggen, hehe

    den är http://sofias.atspace.eu

    Kramar!

    SvaraRadera