torsdag 14 januari 2010

Jobba

Idag har jag varit på anställningsintervju! Det gick ganska bra, men jag tyckte lönen var för låg så jag tror inte att jag får det.. Men vi får se, de skulle ringa imorgon. Och imorgon ska jag på en till anställningsintervju, på Svenska Dagbladet i deras kundtjänst. Men det vet jag inte om jag vill ha, det är bara deltid och så är det en 2 veckors utbildning som börjar den 20:onde, så jag kommer inte kunna jobba någonting och det kan bli svårt att byta bort alla tider.

Ikväll ska jag i alla fall försöka skriva ut lite CV:n som jag kan åka och lämna in imorgon. Jag har panik - jag måste ha ett nytt jobb NU! Så om ni vet något eller om era föräldrar vet något som skulle passa mig så är det bara att hojta till. Jag kan tänka mig det mesta; barn, butik, kontor! (Men inte McDonalds..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar