torsdag 21 januari 2010

Svammel

Såhär kul kan man ha vid avsittning
Foto: Ronja Andersson

Förutsättningarna inför ridningen igår var inte de bästa, jag börjar bli förkyld och borde kanske egentligen inte ha ridit. Men ni vet ju hur stalltjejer är ;) Och det får man sota för idag, mår bara allmänt sämst idag. Kul att jag ska jobba idag, imorgon och på söndag plus att jag ska på anställningsintervju imorgon.

Ridningen gick i alla fall helt okej, han blev lite låg och tung men det var bättre på slutet. Jag var duktig som tog bort stigbyglarna igår igen. Det är verkligen döden för benen att rida utan stigbyglar, men jag behöver det! Jag vill ha fantastiska, långa ben när jag är klar med sitsträningen!

Annars så har det ju börjat bli dags att titta lite på tävlingar. Jag har dock ingen plan för tävlingsterminen än, dock blir säsongsstarten inte tidigare än april för det finns inga tävlingar som passar innan dess.. Vi får se om det blir några tävlingar, eller om det bara blir en träningssäsong? Speciellt eftersom jag eventuellt bara ska rida 1 dag i veckan nu också.. Det beror ju på hur det blir med jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar