lördag 2 januari 2010

Nytt år

Okej, jag ber om ursäkt. Uppdateringen har varit sjukt dålig den senaste veckan. Egentligen har jag inte gjort någonting speciellt - jag hatar kyla och är allmänt bara anti. Jag vill helst av allt ligga i sängen hela dagarna och bara glo på TV.

Nyår var hur kul som helst! Vi alla var i våra essen.. Och det får ni tolka hur ni vill ;) Middagen som serverades var hur god som helst - fantastiskt när man har en tjejkompis som älskar att laga mat och baka och greja.

Och allmänt så kan jag säga att jag mår bättre. Det är skönt, både för mig och för min familj. Jag kan vara lite lätt hysterisk när jag är ledsen. Minst sagt.

Nu är det nytt år och vi börjar om på ny kula. Och min lilla prins har blivit hela 9 år gammal! Han är vuxen nu, på riktigt!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLIHOPA!

1 kommentar:

  1. Skönt att du mår lite bättre! Håll ut, ljusare tider är att vänta! Hoppas du får ett lyckosamt 2010! /Rebecca

    SvaraRadera