onsdag 16 december 2009

Dressyr och hoppning

När man får avboka så mycket lektioner som jag så får man ibland rida dubbelpass - det gjorde jag idag!

Först red jag dressyr på Decibell på min ordinarie ridtid, det gick sådär, jag red inte speciellt bra idag. Det var längesen och jag var trött och otaggad.. Andra lektionen var hoppning och då fick jag rida på Eden! Det var inte igår. Vi hade dessutom lyxen att bara vara fyra stycken, så det var perfekt! Det gick över förväntan.

Jag orkar inte skriva mer utförligt, jag är så trött att jag tror jag ska somna sittandes. Började jobba 8.00 imorse, sov inte särskilt många timmar i natt och sen jobbade jag till 16.15, direkt till stallet och stå med på Lisas lektion och sen ridning. Kul kväll helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar