söndag 13 december 2009

Idol 2009

Enligt mig var det helt rätt att Erik vann - han är verkligen en idol! Och för en gångs skull är vinnarlåten BRA! Jag älskar den, just nu i alla fall. Om några veckor är den nog sönderspelad.

Många har åsikter om att Eriks flickvän var på scenen efter att han vann. På löpsedlarna kunde man idag (eller ja; igår) läsa att Laila Bagge sågar Idol-Eriks flickvän för att hon var på scenen för länge. Jag tycker bara att alla ska slänga sig i väggen - det är ju klart att han vill dela sin glädje med den personen han älskar mest på hela jorden. Jag tycker att det var helt urgulligt.


IDOL-VINNARE 2009 - ERIK GRÖNWALL!

Förövrigt så såg jag och Sandra New Moon igen idag (eller igår om man ska vara petig), jag älskar Edward mer och mer för varje gång jag läser böckerna eller ser filmerna. Och nu är det inte långt kvar tills vi ska se den igen, nästa gång med Isabelle! Det kan ju inte bli bättre, mina favorittjejer och Edward - PÅ EN OCH SAMMA GÅNG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar