lördag 12 december 2009

Julklappslista

Det börjar bli hög tid att börja köpa julklappar om ni inte redan har gjort det. För egen del ligger jag ganska bra till, tänkte skriva en liten lista till mig själv som jag delar med mig av vilka som är klara och inte..

Simon: Inte klar, vet ungefär vad jag ska köpa
Mia: Inte klar, vet ungefär vad jag ska köpa
Matte: Inte klar, vet ungefär vad jag/vi ska köpa
Niklas: Påbörjad
Mamma: Påbörjad
Uffe: Klar
Pappa: Klar (ska eventuellt kompletteras)
Lotta: Klar
Jenny: Påbörjad
Malin: Klar
Lina: Klar
Ronja: Klar
Klara: Klar
Sandra: Klar (ska eventuellt kompletteras)
Isabelle: Klar
Lena: Inte klar, måste prata med Sandra
Farmor: Beställd
Eden: Påbörjad
Simons kusiner: Inte klar

Jag känner att jag har ganska många julklappar att köpa i år. Men det är roligt! Jag tror faktiskt att jag ska börja slå in julklapparna imorgon, frågan är bara vad min snörstrimlare är - för er som inte vet så älskar jag att göra fina paket!

Och så måste jag skriva en önskelista till mig själv, påtryckningarna är hårda från alla mina tre familjer - det vill säga mamma, pappa och Simons familj. Så jag behöver er hjälp; vad önskar man sig i julklapp när det känns som att man har allt? I alla fall i hästväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar