onsdag 23 december 2009

Känslor

Ibland gör det så ont i hjärtat att jag tror att jag ska dö. Det är som att någon har tagit en kniv, skurit upp mitt bröst och slitit ut mitt hjärta. Sen har de spottat och stampat på det och stoppat tillbaka det i mitt bröst. Det går inte att andas. Det går inte att äta. Det går inte att sluta gråta.

Och det värsta är att det spelar ingen roll vad jag vill. Jag kan inte göra någonting åt det. Jag kan bli smalare, snyggare och bättre - men jag tror inte att det spelar någon roll.

Jag vill bara härifrån. Det spelar ingen roll var. Jag kan inte bo kvar här. Sverige, Europa, Asien, whatever. Allt är bättre än fucking Rotebro. Överallt finns alla jävla minnen. Och det går inte att sudda ut. Just nu känns det som att tårarna har tagit slut, äntligen. Nu är jag bara tom. Men ändå fylld med saknad.

Aldrig förr har jag kännt en sån stor olust till att leva.

1 kommentar:

  1. Fortsätt kämpa! Allt kan kännas helt förjävligt, men hur konstigt det än kan verka så blir det faktiskt bättre så småningom. Ta hand om dig! /Rebecca

    SvaraRadera