fredag 13 november 2009

Hundskötare

Idag har jag jobbat 10,25 h så jag är riktigt trött.. Börjar jobba igen 07.45 imorgon så egentligen borde jag redan ligga i sängen nu. Jag hade gjort det om det inte var så att FarmVille dummar sig med mig.

Imorgon så ska jag också följa med min tränare Lena när hon ska tävla på en av sina hästar, Boleroz. MSVB:2 på Farsta är det som gäller. Min bästa kompis Sandra är skötare åt Boleroz och jag följer med som skötare åt Sandras hund Bianca, haha! För er som inte vet så är Boleroz inte världens snällaste häst så jag är tusen gånger hellre hundskötare än hästskötare..

Foto på Lena och Boleroz från Överby Hästsportförenings traditionella sommartävlingar 2009. Fotograf är Anna-Karin Bromé, Sandra Andersson eller Jan Lindblad, det framgår inte riktigt. Bilden är snodd från Överbys hemsida, www.ohf.se.

1 kommentar: