måndag 9 november 2009

Veckostart

Idag blev det inget stall, däremot en lång sovmorgon och den jobb på Coop. Tråkigt att missa ridningen för att jobba, men utan jobb så har jag helt enkelt inte råd att rida! Dagen på jobbet flöt på utan incidenter och så, det var lugnt och ganska meningslöst. Däremot fyllde en av mina arbetskamrater år idag, grattis Emma som blir hela 24 år idag. Hejdlöst gammal ;)

Imorgon ska jag jobba igen, men hinner till stallet innan! Ska pussa på Eden, ställa undan mina stövlar som min tränare har lånat och fixa åt Ville. På onsdag blir det mer stall, ska stå med på en av Lisas (en av ridskolans ridlärare, hon är även c-tränare i dressyr och LA-domare) lektioner för att lära mig lite mer. Efter det så blir det ridning och så ska jag fixa åt Ville igen!

En annan nyhet är att klantiga jag har haft sönder ytterligare en telefon. Så nu kan jag bara ringa, inte smsa. Typiskt mig! Ska försöka åka till mamma i veckan och se om hon har någon annan jag kan låna tills jag har lagat min..

Nu blir det 'Ljudet av ditt hjärta', tredje boken i Twilight-serien. Den är så sjukt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar