söndag 8 november 2009

Programträning

Idag var det programridning på Överby, jag red LA:1. Det gick dåligt, jag började flera gånger att skratta för att jag red så dåligt. Det var flera faktorer som spelade in, det var svårt att rida fram på 20 x 20 m, speciellt när jag hade behövt få göra små volter, träna förvänd galopp och skänkelvikningar. Men det fick helt enkelt inte plats, speciellt inte när vi var FYRA! stycken att samsas på ytan.

Fick ingen vänsterböjning, ingen vänsterställning, galopp i mellantraven och tappade rytmen i högerförvända. Och en felfattning! Herregud, ni hör ju själva. Fick i alla fall 62,63 % och det var min tränare Lena Wiman som dömde och hon dömde lokal/regionalbedömning. Nu är jag taggad för att träna, tyvärr missar jag ridningen imorgon för att jag ska jobba.

Sen ska jag passa på att säga GRATTIS till pappa på farsdag (och också till min låtsaspappa Uffe som också har en stor plats i mitt liv..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar