måndag 16 november 2009

Måndag

Måndag idag och ridning. Det gick inte så bra, jag var stressad och på dåligt humör och det speglades av på hur Eden var att rida idag. Helt mitt fel. Jag rider DÅLIGT nu, jag tror verkligen att jag behöver träna på att rida andra hästar ett tag. Det konstiga är att jag vill göra det, för just nu känns det inte så roligt att rida på Eden. Jag känner mig hemsk för att jag rider så dåligt och han blir lidande av det.

Jag är inne i en tröttperiod. Det enda jag vill hela dagarna är att sova. Imorgon har jag i alla fall sovmorgon, ska bli så skönt. Kanske inte själva sovandet men att kunna ta det lugnt på morgonen, dricka en kopp kaffe (vuxenpoäng) och läsa DN. Och för att inte tråka ut er så blir det här sista gången jag skriver om hur trött jag är, för jag är inte den enda som är trött. Jag skyller på vädret!

EdeKursivn ser taggad ut inför ridningen!


Sandra och Phiolith, Sandra rider representerar Stockholm i Riksmästerskapet för lektionsryttare på söndag! Det går på Enköping, såklart att jag ska komma och heja.

Måndag 17.40 är en härlig grupp med helt olika människor! Här ser ni Tommy, stallets hustomte. Han höjer stämningen i gruppen med sina kommentarer och muttrande!

Ni som tittar in här regelbundet får gärna skriva en liten kommentar, så jag vet vilka ni är! Eller bara för att ha ett hum om hur många som läser. Om ni vill läsa om någonting speciellt så kan ni också skriva det i kommentarsfältet, jag läser alla (eller snarare de få som jag får..) kommentarer även om jag inte svarar på alla!

5 kommentarer:

  1. Hej Ia! Jag brukar kika in här - tycker det är kul att läsa om dig och Eden! :) Anette

    SvaraRadera
  2. Jag läser också!! Blondinbella släng dig i väggen! Snygg bild på mig och Phiolithen förresten!

    SvaraRadera
  3. Såklart läser jag också- det är ju superkul att läsa om de bästa!!Hihi:)

    SvaraRadera
  4. jag läser också!! :D

    SvaraRadera