måndag 5 oktober 2009

BLOGGSTART!

Det finns några personer i mitt liv jag inte kan leva utan. Den här bloggen kommer framförallt att handla om en av dem; min fyrbenta vän Eden. Det kommer också att handla om mig, både hästtönt och en helt vanlig 20-åring.
Eden är ridskolehäst på Överby Hästsportförening, klubben jag rider på och tävlar för. Han är född 2001 och är importerad från Polen. Eden kom till ridskolan i oktober 2007, så ganska precis 2 år har han varit hos oss. Jag började rida Eden i januari 2008 när jag inte längre fick tävla ponny, och sen dess är jag fast! Vi debuterade lokalt 1 maj 2008 och tävlar idag framgångsrikt i lätta klasser på lokal nivå. Målet med 2009 är framförallt att ha ROLIGT tillsammans, men också att debutera LA.

I mina ögon är Eden den perfekta hästen och jag är oehört tacksam för att jag får äran att låna och tävla honom.
Lämna ett avtryck eller spionera i smyg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar