fredag 30 oktober 2009

Tävlingshelg

Imorse var Simon sämre så han fick åka till Karolinska och har nu tagit svininfluensaprov och fått penicillin, så jag hoppas att han mår bättre snart! Annars så har det varit en ganska lugn dag, åkte till stallet vid 12.00, sen hem och bytte om och efter det jobb. Nu har jag varit hos pappa och packat mina tävlingssaker, ska snart hämta lillasyster som är på fest i Norrviken. Taxi Ia..

Helena och Sandor ska tävla imorgon, jag ska vara chaufför/coach! Det ska bli kul. Jag hoppas att den lilla skitungen vinner ;) Vi ska inte åka förrän vid kvart över 10, så det blir ändå lite sovmorgon. För er som inte vet så har jag också tävlat Sandor en gång i tiden..


Extern-debut, Sundby 2007.
Foto: Kristin Karpesjö (om jag inte missminner mig så följde Kristin med för att Heavy hostade så Kristin och Isabelle kunde inte åka.)

Efter tävlingen imorgon så ska jag hem och rida på Eden och fixa litegrann inför söndag, typ smörja, putsa stövlarna, fixa transporten och lite sånt. Fixar Eden gör jag på söndag eftersom vi ska åka så pass sent.

1 kommentar:

  1. fin bild på er! ;) han var så himla möörk! :)<3

    SvaraRadera