måndag 12 oktober 2009

Helgen!

I helgen har det blivit sjukt dålig uppdatering, förlåt för det. Lördagen var ju först bilbesiktning, sen US-gala och sen till stallet mitt i natten för att göra de sista förberedelserna inför söndagens tävling. Söndag var det tävling och sen jobb och sen var det en mycket trött Ia som gick och la sig vid 21.00.

Igår var jag i alla fall och tävlade på Solna, LB:3 var dagens klass. Eden kändes jättefin, jag var supernöjd efter ritten även fast jag var lite irriterad på mig själv eftersom jag har så svårt att göra halter.. Halten på vänd över ridbanan blev bra men halterna på rätt upp var över tygeln och sneda. Vi fick 67,58 % och kommentaren "Mjukt ridet på häst med god takt som blir lite låg i formen ibland" och det var så det kändes.


Direkt efter galoppfattning

Prisutdelning, vi slutade 2:a!

1 kommentar: