torsdag 15 oktober 2009

Hästtönt

Jag skulle nog klassificera mig själv som en hästtönt - på helgerna är det alltid bara hästar, mina främsta vänner är mina stallkompisar, jag blir lycklig av att shoppa hästsaker och hela mitt humör bygger på hur det gick att rida sist. Men jag är samtidigt som vilken 20-åring som helst. Jag gillar att umgås med min pojkvän, jag gillar att shoppa, jag gillar att ta en spontan fika med en kompis.

När jag berättar för människor jag träffar att jag rider så möts jag av alla möjliga konstiga fördomar. "Men det är ju bara hästen som jobbar." "Så du mockar skit på fritiden?" och "Hur kan det vara så roligt?". Men den bästa hörde jag häromdagen; "Men du ser ju helt normal ut!". Som man att man vore en alien bara för att man höll på med hästar..

Här är en bild på mig från Egypten i april -09.
Jag längtar till värmen just nu!
Klänningen är en favorit och den är från H&M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar