onsdag 14 oktober 2009

Onsdagslektion

Idag var det ridning igen, eftersom Eden har ett sår på ryggen så fick jag rida på Decibell. Vi tränade på ryggningar - det gick inte så bra eftersom jag är så sjukt dålig på att rygga. Jag skulle behöva träna på någon läromästare på ryggning så jag lär mig!

Decibell kändes ganska fin - men hon tränger så otroligt mycket mot skänklarna (speciellt vänster). I slutet hade jag nästan svårt att hålla henne på spåret för att hon ville gena innanför. Efter lektionen kändes mina ben som spagetti.

Lördag och söndag ska jag rida Decibell och skritta ut på Eden. Så det blir en mysig och hästig helg!


Jag och Decibell precis efter uppsittning - jag sitter alltid upp från pall för att skona hästen och mig själv samt sadeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar