fredag 16 oktober 2009

Helgens handlingsplan

I helgen är det full fart! Det ska bli kul - jag är bara orolig att jag ska glömma någonting. Det är inte helt ovanligt att jag gör det nämligen. En sak som är bra om man är att skriva en lista till sig själv..

Fredag;
- Fixa klart planscher om foder
- Frisera Eden
- Teoriledarträff 17.15
- Teori med fredagsgrupperna 18.00 - 20.00
- Natta hästarna och låsa stallet

Lördag;
- Städdag 11.00 - 15.00
- Ledarkurs 15.00
- Rida Decibell
- Skritta Eden

Söndag;
- Clinic i stallet 14.00
- Skritta Eden
- Skicka mitt bortlottningskort till Vällingby
- Skicka mina ridbyxor på lagning

Helst skulle jag också behöva åka och lämna in ett av mina täcken på tvätt - det är lerigt och dant så jag vill inte tvätta det hemma. Jag skulle också behöva tvätta upp alla kläder - just nu står det 4 IKEApåsar med smutsig tvätt och inga rena kläder över huvud taget! Och organisera lite i min hästgarderob. Ett enda ord för den just nu; ÖVERFULL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar