tisdag 6 oktober 2009

Tisdagens kalender

Idag var det segt att gå upp. Jag tror att jag snoozade 4 gånger innan jag tog mig i kragen och gick upp.
Min dag ser ut såhär;
08.00 - 13.45 Jobba på Coop
14.00 - 15.00 Byta bil med pappa, åka till däckverkstaden och lägga om mina vinterdäck
15.00 - 16.00 Börja handla allt som ska handlas till US-galan
16.00 - 17.00 Titta på/hjälpa till när Uffe byter däck på min bil
17.00 Så åker jag till stallet, förhoppningsvis.

Tisdagar brukar jag inte alltid åka till stallet på. Det är nästan inga stalltjejer där och då är det inte så roligt. Men samtidigt får man väldigt mycket gjort när man får vara i fred.. Idag behöver jag åka dit och boka lite privatlektioner. Jag ska ju debutera LA om bara tre veckor och har knappt tränat ryggning, regelrätta skänkelvikningar och fattningar från skritt sen förra terminen. Provade några fattningar från skritt igår, vänster är inga problem men höger blir det fel hela tiden eller så blir det ett hopp in i galopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar